پیامک

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

امنیت ساختمان از دغدغه های اکثر افراد می باشد که برای ایجاد و فراهم کردن امنیت در خانه و آپارتمان می توان از تکنولوژی های امروزی استفاده بیشتری نمود و ساختمان ها را به بروزترین امکانات مجهز نمود. در صورتی که می خواهید یک آپارتمان امن داشته باشید و از بروز حوادث غیر قابل پیش بینی نیز جلوگیری نمایید، می توانید از روش هایی که در ادامه ذکر می کنیم، استفاده کنید.

روش های افزایش امنیت ساختمان

اگر می خواهید منزلی امن داشته باشید، باید از شر تمامی تجهیزات امنیتی سنتی خلاص شوید و از تکنولوژی های جدید و هوشمند استفاده کنید. در این قسمت به چهار روش مهم و ضروری افزایش امنیت منزل و ساختمان نوین اشاره می کنیم.

درب ورودی ضد سرقت

درب ورودی اولین نقطه آسیب پذیر در ساختمان است که سارقان یا افراد غریبه با آن مواجه می شوند. استحکام درب ورودی و ساختار مقاوم در برابر دیلم و عوامل نفوذی در درب های ضد سرقت از ویژگی های بسیار مهم و جدید درب های ورودی می باشد که این امنیت بیشتر بستگی به ساختار درب ضد سرقت دارد. در هنگام ساخت درب های ضد سرقت از چارچوب های فولادی استفاده می شود که این چارچوب ها با دستگاه های مخصوص فرم داده شده اند و همچنین از ورق فولادی مقاوم و محکم استفاده شده که سطح آن با چوب پوشانده شده و فاقد شیشه می باشد. برخی از افراد در زمان ورود به ساختمان فراموش می کنند که درب را ببندند به همین دلیل با نصب یک آرام بند برای درب ورودی، منجر به بسته شدن درب ورودی می شود.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

خرید درب ضد سرقت از مهمترین و اساسی‌ترین اقدامات برای افزایش امنیت منزل است. قیمت دربهای ضد سرقت نسبت به سایر تجهیزات ارزان‌تر است و علاوه بر امنیت ظاهری زیبا برای نمای ساختمان فراهم می‌آورد. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید و به سایت نیکسان درب مراجعه نمایید. علاوه بر استعلام قیمت امکان مشاهده محصولات متنوع نیز فراهم شده است.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

مشخصات درب ضد سرقت استاندارد شامل موارد زیر می باشد:

یکی از مهمترین مشخصات درب های ضدسرقت دارا بودن دوربین چشمی با زاویه ی دید بالا می باشد که همچنین مجهز به زنگ داخلی (Wide Vision) بوده و دارای دستگیره هایی از جنس آلومینیوم با کیفیت رنگ بالا می باشد.

درب های ضد سرقت نیز دارای قابلیت تنظیم شدن لولاها می باشند و رنگ درب های ضد سرقت از نوع استاتیک بوده و قبل از مرحله رنگ آمیزی جرم گیری می شوند و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند. یکی از مشخصات بارز درب ضد سرقت مربوط به کیفیت بسته شدن آن می باشد که ارتباط مستقیمی با کیفیت واقعی این درب ها دارد و به هر میزان راحت و بدون سر و صدا بسته شود، کیفیت بیشتری خواهد داشت.

درب های ضد سرقت با استفاده از ورق فولادی به ضخامت 1.5 تا 2 میلیمتر، تاثیر بسیاری بر استحکام درب می گذارند و در صورتی که چارچوب دارای ضخامت کم باشد، مشکلات مختلفی هنگام نصب برای نصاب به همراه خواهد داشت.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

پانل یا رویه درب از ام دی اف 8 الی 12 میلیمتری جهت زیبا سازی بیشتر ساخته می شود و می توان از روکش طبیعی چوب، روکش پی وی سی، روکش ملامینه، هایگلاس، سی پی ال، لمینت و… به صورت مدرن یا کلاسیک استفاده کرد. همچنین می توانید از درب های ضد سرقتی استفاده کنید که دارای قفل های مونوبلاک و مولتی پوینت باشد. قفل مولتی پوینت یا مرکزی دارای چندین زبانه بوده که این زبانه ها از هر سه طرف درب بعد از چرخاندن کلید در چهارچوب درگیر می شوند. این قفل ها بسته به نوع و شرکت سازنده در دو نوع چنگکی یا هوکی و سیلندری عرضه می شوند.

نصب دوربین های مدار بسته

یکی از کارآمدترین روش های برقراری امنیت و کنترل بیشتر به منظور جلوگیری از رفت و آمدهای غیر مجاز و سرقت، نصب و بهره گیری از دوربین مداربسته می باشد. وجود دوربین مداربسته می تواند سارقان را از محیط دور کند و امنیت را برقرار سازد. بکارگیری از دوربین های مداربسته در بیش از یک نقطه مثل درب ورودی، لابی، آسانسور و راه پله ها می تواند تمامی رفت و آمدها را در بر داشته باشد. بنابراین در انتخاب نقاط نصب دوربین ها و زوایای دید آن، هوشمندانه تصمیم بگیرید. با استفاده از دوربین های مداربسته جدید با تکنولوژی پیشرفته می توانید امنیت منزل خود را تضمین نمایید.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

دوربین مداربسته دارای مدلهای بسیار متنوعی است که هر کدام برای کاربرد و استفاده در محل مشخص طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرد. با مراجعه به فروشگاه دوربین استور می‌توانید انواع این محصولات را مشاهده و نسبت به استعلام قیمت دوربین مداربسته اقدام نمایید.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

شاید دوربین مداربسته در حین سرقت نتواند کار مفیدی انجام دهد اما بعد از سرقت می تواند در شناسایی دزد بسیار کمک کند. استفاده از انواع دوربین مداربسته در منزل می‌تواند به افرادی که شاغل هستند و در منزل به مدت طولانی حضور ندارند، کمک بسیاری نماید. برای تامین امنیت اماکن عمومی و دولتی نیز می توان از انواع دوربین مداربسته استفاده کرد که این دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری به مدل های زیر تقسیم می شوند:

  • دوربین مدار بسته دام (Dome)

  • دوربین مدار بسته بولت (Bullet)

  • دوربین مدار بسته باکس (Box)

  • دوربین اسپیددام (Speed dome)

  • دوربین مدار بسته کیوب (Cube)

  • دوربین چشم ماهی (Fisheye)

  • دوربین پین هول (Pinhole)

  • دوربین مخفی (Hidden)

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

در صورتی که کودک خود را در منزل تنها می گذارید و می خواهید از راه دور نیز دسترسی و کنترل داشته باشید، نصب دوربین مداربسته می تواند به شما کمک بسیاری نماید. همچنین می توانید از انواع حسگرهای حرارتی، حسگرهای صوتی و حسگرهای حرکتی و… استفاده کنید تا در صورت بروز اتفاقات غیر مترقبه ساختمان آمادگی لازم را داشته باشد.

قفل های دیجیتال هوشمند

هر چقدر هم که یک درب غیر قابل نفوذ که تحت هیچ شرایطی شکسته نمی شود را انتخاب کنید، در صورتی که یک قفل معمولی و سنتی داشته باشد به راحتی باز می شود و مورد سرقت قرار می گیرد. به همین دلیل با استفاده از بهترین و مرغوب ترین درب های ضد سرقت همراه با جدیدترین قفل های هوشمند دیجیتال، می توانید از تخریب قفل نصب شده بر روی درب جلوگیری نمایید. حتی اگر درب شما از نوع فولاد نفوذ ناپذیر و بر اساس استانداردهای جهانی نیز ساخته شود، بدون نصب قفل ضد سرقت و دیجیتال، تفاوتی با یک درب معمولی نخواهد داشت.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

قفل دیجیتال از ابزارهای امنیتی لوکس است که البته امنیتی بسیار زیادی را هم فراهم می‌آورد. اگر قصد خرید این محصولات را دارید بهتر است از برندهای باکیفیت مانند سامسونگ، فیلیپس، فیلتا و کاداس خریداری نمایید. توصیه می‌شود قفل دیجیتال را از فروشگاه ایران لاک خریداری نمایید. مدلهای متنوعی از برندهای معتبر در این فروشگاه موجود است. قیمت مناسب، تنوع محصولات، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش از مزایای خرید از ایران لاک است.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

با خرید و نصب قفل‌های هوشمند فوق امنیتی، می‌توانید ورود و خروج افراد مختلف را از راه دور کنترل نمایید و برای تعداد نفرات خاصی نیز دسترسی های مختلفی تعیین نمایید. مدیریت کلیدها و دسترسی‌ها به شما این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده تر منزل خود را کنترل نمایید.

حضور مجازی یکی از ویژگی های قفل های دیجیتال است که در صورتی که خانه خالی است، می‌توانید با استفاده از این قابلیت به دوستان یا خانواده‌ اطلاع دهید که خارج از منزل هستید. قفل الکترونیکی و ایجاد یک خانه هوشمند علاوه بر حفظ امنیت خانه در برابر ورود و خروج افراد غیر مجاز، در مقابل ولتاژ بالا نیز مقاومت کرده و در هنگام آتش‌سوزی، توسط سنسورهای تشخیص دود به سیستم اعلام حریق کمک می کند.

از مزیت های نصب قفل های دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با نصب این مدل از قفل‌های هوشمند دیگر به استفاده از کلید فیزیکی نیازی نیست و با یک اثر انگشت و یا رمز عبور می توانید به راحتی درب منزل خود را باز نمایید.

  • این مدل از قفل‌های الکترومکانیکی دارای سیستم‌های امنیتی ضد سرقت، ضد شوک، مجهز به سیستم اعلام حریق، مجهز به قفل امنیتی، امکان کنترل از راه دور، مدیریت ورود و خروج و… می‌باشند که موجب افزایش امنیت محل زندگی شما می شوند.

  • غیرقابل نفوذ بودن این قفل های هوشمند باعث مسدود سازی ورود سارقین به خانه و محل کار می شوند. 

قفل های دیجیتال دارای دسترسی های متعددی می باشند که به مدل آنها بستگی داشته و به شیوه های مختلفی باز می شوند. برای مثال برخی مدل های قفل های هوشمند فقط با تشخیص چهره باز می شوند و برخی دیگر با تشخیص بیومتریک اثر انگشت درب را باز می نمایند. همچنین برخی قفل های دیجیتال با پین کد (رمز عبور)، کارت، دستبند، موبایل و… باز می شوند. سیستم های پشتیبانی این قفل ها به دو شیوه آنلاین و آفلاین عمل کرده و شما می توانید با توجه به نیاز و کاربری محیط خود از مدل های مختلف این قفل ها استفاده نمایید.

روشهای محافظت از خانه در برابر سارقان که امنیت 100% را فراهم می آورند.

بهترین روش برای افزایش امنیت منزل

با توجه به تمامی موارد موثر در افزایش امنیت منزل، بهتر است از یک روش مطمئن و بهینه استفاده کنید تا به صورت کاربردی و همیشگی امنیت منزل شما تضمین شود. تمامی موارد ذکر شده دارای ویژگی‌های ویژه هستند که تمامی نیازهای شما را فراهم می نمایند و به دلیل استفاده از فناوری‌ پیشرفته از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری می نمایند. به منظور افزایش امنیت محیط می توانید تمامی نقشه ساختمان را بررسی نمایید و سپس نسبت به هوشمند سازی و ایمن سازی محیط اقدام نمایید.

حتما بخوانید : خرید لنز چشم دخترانه

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا